Changes are coming ...

Changes are coming ...

Morska kartka

Ostatnio naszła mnie ochota na marynarskie klimaty. Mimo lata pogoda nie dała mi się nacieszyć piaskiem i wodą więc zostałam zmuszona je sobie sama zescrapować ;P Pełna energii zabrałam się do pracy i stworzyłam taką oto karteczkę:

Wybrałam wszystko to co kojarzy mi się z plażą.








I jeszcze zbliżenie tego, co w tej kartce mi się najbardziej podoba ;)
Wypróbowałam nowy puder do embossingu - niebieski z brokatem i jestem nim zachwycona!

Karteczkę zgłaszam na wyzwania:


Szalona mapka od razu mnie zauroczyła, nie darowałabym sobie gdybym jej nie wykorzystała.





6 komentarzy :

  1. Świetna praca ! Niebieski puder rzeczywiście jest super. Dziękujemy za zabawę z Diabelskim Młynem ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, lubie marynarskie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne morskie klimaty !!!! :) Dziękuję za udział w zabawie w Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka!! Uwielbiam takie klimaty!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacyjny klimat ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny klimat, ciekawe przesłanie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka