Changes are coming ...

Changes are coming ...

Drawings

Planowałam powrzucać na bloga wszystkie zaległe prace, ale jak na złość padł mi skaner, a słońce schowało się za chmurami gdy wyjęłam aparat. Coś czuję, że będę musiała je wstawiać stopniowo. Jednak to co udało mi się sfotografować to wstawiam. Pragnę jedynie zaznaczyć, że są to stare szkice ;P

Jeszcze za czasów dużych, kocich oczu.


<pióro>




To jest w formacie A3



I jeszcze moja ulubiona panda <3

Wiem, że wiele osób mówi, że każdy artysta ma swój styl. Ja ciągle obserwuje jak zmienia się moja kreska. Głównie ma na to wpływ nastrój. Do niektórych projektów ze szkicownika nigdy bym się nie przyznała :P Rysuję już od 6 lat, ale tylko hobbistycznie. Nie uczęszczałam na żadne kursy, a podczas ostatnich 3 lat rysowałam dość rzadko. Te prace powstały około 2 lata temu. 

Korzystając z wakacji chciałabym jeszcze wykonać 30 dniowe wyzwanie artystyczne. Polega ono na wykonywaniu 1 rysunku dziennie, każdego w innej tematyce. I tu chcę Was prosić o pomysły. Nie chcę się opierać na gotowcu z internetu. Wierzę w Waszą pomysłowość. Jeżeli macie jakikolwiek pomysł na rysunek dajcie znać w komentarzu!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka