Changes are coming ...

Changes are coming ...

Lew

Uwielbiam te dni kiedy energia i zapał do pracy towarzyszą mi na każdym kroku. Ledwo co uporałam się z kotem w słoiku, zabrałam się za narysowanie kolorowanki. Nalezę do tych osób, na które "odstresowujące kolorowanki" nie działają. Mogę kolorować swoje prace, bawić się cieniami i odcieniami, ale ni jak te zawiłe wzory na mnie nie działają. Wolę swój szkicownik i kubek ciepłej herbaty. Jednakże stworzenie swojego własnego obrazka okazało się być całkiem niezłą zabawą. Jako motyw wybrałam lwa- mój znak zodiaku.
Skan gotowy do wydrukowania i pokolorowania wstawiam na bloga. Kto chętny, niech się odstresuje, a jak skończy, to może dać znać w komentarzu z linkiem do zdjęcia. Będzie mi bardzo miło :)

A ja zgłaszam swój wór na wyzwanie:



5 komentarzy :

  1. świetna praca, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity lew :)
    Ja mam tak samo, kolorowanie mnie nie bawi, ale wymyślanie wzorów już bardziej :P
    Dzięki za udział w wyzwaniu AP!

    OdpowiedzUsuń
  3. niezwykła praca - może się zmotywujesz i narysujesz pozostałe znaki zodiaku ;) - dziękuję za zabawę z AP Ki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł. Korzystając z wakacji chciałam jeszcze stworzyć i wykonać 30 dniowe wyzwanie artystyczne. Aktualnie zbieram pomysły na rysunki i jestem otwarta na wszelkie sugestie, a narysowanie znaków zodiaku bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  4. Wow, niesamowity! To jest prawdziwy talent narysować kolorowankę z takimi szczególikami ;) Na pewno się "poczęstuję" bo lew to też mój znak zodiaku.
    Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka