Changes are coming ...

Changes are coming ...

Dzień Matki

Jestem świadoma tego, że troszkę spóźniłam się z publikacją tej pracy, ale jak nie teraz to kiedy? ;)
Prace są, teczka pełna szkiców czekających na publikację też, tylko potrzebuję chwili na oddech i już wszystko systematycznie będzie dodawane na bloga. Wracając do karteczki, mama to wyjątkowa osoba, więc kartka dla niej nie mogła być zwykła. Sięgnęłam więc po nowy typ kartek:

I know that, the Mother Day was a few days ago, but when I can show you my work if not now?
I have a lot works to show but now I need a moment to take a deep breath and after that I will add works to my blog. Come back to card. Mum is the best person on the all world, so card for she couldn't be ordinary.


Postawiłam na słodkie, pastelowe kolory i białe brokatowe dodatki.
I decided to pastel colors.


Zamysł kompozycyjny był taki: to ja jak byłam mała...
It is me when I was a child...


 ... i teraz.
... and I now.

Wiem, że kartka może wydawać się w środku pusta, ale teraz są tam życzenia, które dodałam po wykonaniu zdjęć.


I co sądzicie o takim typie kartki?

Oba rysunki do kartki wykonałam samodzielnie. Starałam się narysować coś na wzór scrapbookingowych pieczątek. Jeżeli ktoś jest chętny do wydrukowania i pokolorowania ich, to są one dostępne w zakładce "do pobrania" -> "Dzień Matki"na górze bloga.

I drew these two drawings. I wanted to do something similar to stamps. If you want to print and color that, you could download it from page "do pobrania" -> "Dzień Matki" at the top of the page.

Prace zgłaszam na wyzwania:


wyzwanie dzien matki

Wybrałam 4 linię poziomo:
motyl, perełki, gaza i tekturka





1 komentarz :

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka