Changes are coming ...

Changes are coming ...

Beetle

Już się bałam, że w tym miesiącu nie uda mi się wrzucić nic nowego na bloga i by tak było, gdybym nie zobaczyła wyzwania na stronie Szuflady. Uwielbiam kolorowe owady, a przede wszystkim motyle, jednak po przeanalizowaniu moich zasobów biżuteryjnych doszłam do wniosku, że przydałby się jakiś inny insekt do kompletu. Tak właśnie powstała moja broszka żuk :)

I was scared that, I won't show you any new work in during this month. Fortunately I found a new competition on the Szuflada website. I like insects and the most colorful butterflies but when i checked my jewelry i decided to do a beetle brooch :)


Z początku miał to być  skarabeusz, jednak bardzo brakowało mi charakterystycznych dla chrząszczy rogów. Z tego też powodu upodobniłam go do chrząszcza majowego.

I wanted to make a scarab but I missed characteristic horns. Therefore I conformed my insect  to the May beetle. 





Połączenie sutaszu i haftu koralikowego. Moim zdaniem idealna ozdoba do wszelkiego typu chust i apaszek, a nawet sukienek. 

In my opinion it is good to scarves and dresses.

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
I add my work for competition:



1 komentarz :

  1. Bardzo podoba mi się połączenie technik. Super jest ten "klejnocik" trzymany przez owada i brokatowy grzbiet. Witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka