Changes are coming ...

Changes are coming ...

Changes are coming...

     Z racji tego, że rok szkolny nareszcie się kończy i teraz będę miała o wiele więcej czasu na moje zainteresowania postanowiłam zrobić małą metamorfozę bloga.

Jako pierwsze zostało zmienione logo, które powstało tylko na chwilę, a zdobiło bloga przez ponad rok.


Z racji tego, że uwielbiam boho, zdecydowałam się na taką akwarelowo-piórkową wersję :)

Następnie zabrałam się za wygląd bloga. Od dawna chciałam uzyskać minimalistyczny wygląd, ale brak czasu mi to uniemożliwiał.
Było tak:


A jest tak, jak go teraz widzicie ;P

Aktualnie szlifuję jeszcze górne menu. Część linków jeszcze nie działa, ale będę to na bieżąco poprawiać i uzupełniać. Jak na razie zapraszam do mojego Pinteresta (do którego link już jest aktywny) i do zakładki "Wyróżnienia".

Jak już zapewne zauważyliście pojawiła się zakładka "Tutoriale" co oznacza, że niebawem na moim blogu znajdziecie całą masę instrukcji i pomysłów.

Tak więc nie pozostało mi nic innego jak zaprosić was do częstszego odwiedzania mojego bloga :)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka