Changes are coming ...

Changes are coming ...

dragon notebook

Uwielbiam własnoręcznie wykonane prezenty :) Z jednej strony są one wyjątkowe i niepowtarzalne, a z drugiej oszczędzam czas na spacerowanie po sklepach. Dodatkowo mogę dać upust swojej wenie artystycznej. Sama radość. Tak więc maksymalnie skracając swoją historię, zbliżają się urodziny pewnej bliskiej mi osoby. Postanowiłam więc wykonać coś w jej ulubionym klimacie.


Po długim zastanowieniu wykonałam zeszyt ze steampunkowym smokiem.
Pomalowałam go metalicznymi farbami.


Niebieskie elementy nawiązują do szafirowych oczu smoka.
Dodatkowo zeszyt posiada zapięcie :)


Muszę przyznać, że namęczyłam się ze zdjęciami. Metalowe efekty odbijają światło ;P

Swoją pracę zgłaszam na:

3 komentarze :

  1. Wow, świetne jest ten smok! I jeszcze te oczy trochę straszne... super. :) Dziękuję za udział w Retromanii i steampunkowym wyzwaniu na blogu SanDee&amelie!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is awesome, Antie!

    LOVE your clay dragon and how it forms an ornament on the beautiful cover! Wow!
    Thank you for sharing your fantastic project with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  3. This is gorgeous and that dragon is so smoking awesome sauce! Wowzers! Love the added bits of blue to reflect the eye of the dragon and all of the texture! Stunning design and details! I bet the recepient will absolutely adore this! Marvelous!

    Thanks for joining us at SanDee&Amelie's Steampunk challenge! Hugz. ~Niki DT

    OdpowiedzUsuń

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka