Changes are coming ...

Changes are coming ...

sfinks

I nie chodzi tutaj o budowlę tylko o rasę kota. Dokończyłam rysunek, który już wczoraj pojawił się na blogu, ale nie mam odwagi kończyć go akwarelą. Za to powstał już drugi rysunek, który czeka na kontury i kolor. Większość prac robię na papierze akwarelowym. Idealnie nadaje się on do markerów graph'it z których coraz częściej korzystam.


I mam jeszcze szkic:



Swoim skromnym zdaniem uważam, że twarze już mi wychodzą. Trzeba teraz popracować nad ciałem i rękami. Co wy na to, bym zrobiła tutoriale na te tematy? 

A i jeszcze jedno. Bloga mam już ponad półtorej roku i po odliczeniu notek o candy wychodzi ich 36. Tyle osób świętuje urodziny bloga i n-tą notkę więc czemu i ja nie miałabym tego zrobić? Postanowiłam więc zrobić candy z okazji 50 notki na blogu.

Tak więc:
 wy mi piszecie jakie pomysły na rysunki macie, ->ja je rysuję->notki szybko się naliczają
-> jest candy!

A jeżeli macie jakieś uwagi do moich prac to też piszcie. Ja się ciągle uczę i wszelkie informację co robię źle i nad czym muszę popracować, zawsze się przydadzą :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka