Changes are coming ...

Changes are coming ...

old woman

Jestem pewna, że nie jestem jedyną osobą, która stojąc przed sklepem plastycznym jęczy, że chce to, to, to i to... ale brakuje kasy :( W takim przypadku trzeba zakasać rękawy i... zrobić pracę na konkurs :) W taki o to sposób powstała moja najnowsza praca, 3-4 godziny dziennie przez półtorej tygodnia. 
Konkurs organizowany jest przez ilojleen na jej blogu: http://ilojleen.blogspot.com
Do wykonania dowolną techniką było zdjęcie Rarindra Prakarsa przedstawiające oto tą starszą panią:


Mieliśmy możliwość przekształcania tej fotografii.

W połowie pracy miałam dziwne wrażenie, że oszalałam decydując się na walkę z kolorami za pomocą... kredek. Ale mimo tego co burczałam pod nosem przez te 3-4 godziny dziennie udało mi się dobrnąć do końca i powstało to:


A4


Coś czuję, że nadal będę walczyć z aparatem by nie rozjaśniał zdjęć :/


2 komentarze :

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka