Changes are coming ...

Changes are coming ...

Sprawy organizacyjne.

Witam wszystkich internautów. 
Po uciążliwej walce z WordPressem na onecie postanowiłam przenieść bloga i... jak widać udało się. Nie dublując notek z poprzedniej strony chcę od nowa zacząć swoją twórczość i wcielać swoje scrapbookingowe pomysłów w życie. Mam tylko nadzieję, że wszystko będzie już działać poprawnie i nie będę musiała przerywać pracy ;)
 Więc - Art your life and be creative.

PS Mam nowe kredki więc od teraz moje wyzwania artystyczne będą w kolorze :) Nawet wybrałam już kilka zdjęć i rysunków z Pinterest'a, więc zapowiada się niezła dawka art'u. W przerwie między założeniem tego bloga, a bezowocnymi próbami wstawienia notek na starego, wykonałam kilka większych prac i troszkę mangowych skeczów, ale je wstawię innym razem (jak się wykopię spod sprawdzianów ;) ).
Na chwilę obecną żegnam i zapraszam z powrotem już niebawem.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka