Changes are coming ...

Changes are coming ...

faces

Nareszcie udało mi się dorwać do internetu!!! Wiem, że "wakacje" dla wielu równa się "czas wolny" ale ja już znalazła sobie coś do roboty :) Dzisiaj mam dla was zdjęcie twarzyczki, którą udało mi się naskrobać jeszcze w ciągu roku szkolnego. To taka moja mała interpretacja cieniów twarzy.


No dobra... to teraz jakiś obrazek na poważnie. Coś mnie ostatnio trzyma wena na rudowłosych ;)


Tak dla odmiany postanowiłam namalować faceta.
(Rysowane ze zdjęcia.)


Nasiedziałam się trochę nad nim, ale było warto. Wiem, że zdjęcia tego nie oddają bo miałam fatalne oświetlenie. Jak się uda, to wrzucę lepsze fotki... i zdjęcie, na którym się wzorowałam... jak je znajdę... 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Resin Mouse © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka